e-teczka kadrowa
Elektroniczna teczka personalna
e-teczka kadrowa to elektroniczna kopia teczki osobowej pracownika w formie skanów oryginałów dokumentów. W pełni ją zastępuje, a nawet przewyższa funkcjonalnością, bo dostęp do każdego dokumentu jest szybki, zabezpieczony i kontrolowany.
Zalety e-teczki kadrowej:
- znajdowanie dokumentu na kliknięcie
- łatwa kontrola kompletności dokumentów w teczkach
- logowanie się bez instalowania dodatkowych aplikacji
- mobilny i całodobowy dostęp do dokumentów
- komfort pracy na intuicyjnym interfejsie
Łatwość wdrożenia
Proces przejścia na e-teczką kadrową realizujemy kompleksowo: przygotowujemy dokumenty do skanowania, skanujemy, indeksujemy, a następnie udostępniamy w e-teczce z zachowaniem systematyki podziału na części A, B, C i D.
Wszystko pod kontrolą
Przechowywane w formie cyfrowej dane są w pełni bezpieczne: rozbudowany system nadawania uprawnień pozwala na wgląd w e-teczkę tylko osobom do tego upoważnionym.
Dowiedz się więcej >>