e
e-usługi

e-teczka kadrowa

Elektroniczna teczka personalna
e-teczka kadrowa to elektroniczna kopia teczki osobowej pracownika w formie skanów oryginałów dokumentów. W pełni ją zastępuje, a nawet przewyższa funkcjonalnością, bo dostęp do każdego dokumentu jest szybki, zabezpieczony i kontrolowany.

Zalety e-teczki kadrowej:

  • znajdowanie dokumentu na kliknięcie 
  • łatwa kontrola kompletności dokumentów w teczkach
  • logowanie się bez instalowania dodatkowych aplikacji
  • mobilny i całodobowy dostęp do dokumentów
  • komfort pracy na intuicyjnym interfejsie

Łatwość wdrożenia
Proces przejścia na e-teczką kadrową realizujemy kompleksowo: przygotowujemy dokumenty do skanowania, skanujemy, indeksujemy, a następnie udostępniamy w e-teczce z zachowaniem systematyki podziału na części A, B i C.

Wszystko pod kontrolą
Przechowywane w formie cyfrowej dane są w pełni bezpieczne: rozbudowany system nadawania uprawnień pozwala na wgląd w e-teczkę tylko osobom do tego upoważnionym.

Dowiedz się więcej >>

Szybki kontakt

Dojazd, wycena i konsultacje gratis.