Na barkach przedsiębiorców likwidujących działalność gospodarczą spoczywa szereg obowiązków: wyrejestrowanie jej w odpowiednich urzędach i instytucjach, zakończenie prowadzonej dokumentacji, rozliczenie się z urzędem skarbowym, a także sporządzenie wykazu składników majątku i spisu z natury.
Archiwizacja dokumentacji to obowiązek każdego przedsiębiorcy. I tak:
Dokumentacja przeznaczona do przechowywania powinna być uporządkowana: materiały wewnątrz teczek prawidłowo ułożone, a teczki opisane.
Archiwizacja ma na celu przechowanie informacji dotyczących byłych pracowników, ale przede wszystkim zapewnienie różnym instytucjom dostępu do dokumentacji źródłowej.
Posiadamy odpowiednią bazę organizacyjno-techniczną do przechowywania dokumentacji zlikwidowanych podmiotów: porządkowanie, składowanie oraz przechowywanie akt w wielopoziomowo zabezpieczonym archiwum. Nad procesami czuwa zespół doświadczonych pracowników.
W naszych profesjonalnych archiwach bezpiecznie przechowujemy dokumentację finansowo-księgową oraz osobową i płacową podmiotów gospodarczych, które zakończyły swą działalność. Dodatkowo oferujemy:
• protokół zdawczo-odbiorczy przekazanych dokumentów
• wykonanie raportów ZUS RIA oraz zaświadczeń ZUS RP7
• katalogowanie, porządkowanie, skanowanie
• szybkie udostępnianie dokumentacji upoważnionym osobom
• po okresie przechowywania – poufne zniszczenie potwierdzone certyfikatem
Po odbiór dokumentów przyjeżdżamy własnym transportem. Służymy też własnymi pudłami oraz teczkami archiwizacyjnymi.
Przy większej ilości dokumentacji wskazana jest wizja lokalna, która pozwoli nam określić ilość przekazywanego zasobu.
Posiadamy wpis do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych.